Jak zboží vrátit nebo reklamovat
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Neodpovídá zakoupené zboží vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit, a to bez udání důvodu.
Jak mohu zboží vrátit? 📦
Zboží můžeš ze zákona vrátit do 14 dnů od doruceni. Víme, že nakupování on-line občas není vůbec lehké. Především u bot, u kterých si přesně nejsi jistý velikosti. Přesně proto jsme vytvořili velikostní tabulku, kde najdeš veškeré možné velikostní údaje pro vyber nejlepší velikosti přesně pro tebe.
Kdy mi přijdou peníze? 🕑
Peníze se převážně odesílají do 3 pracovních dnů po obdržení vraceného zboží. O zahájení jsi informován e-mailem. Ber ale na vědomi, že na vracení peněz máme až 14 dnů.
Pro vracení cele kupní ceny prosíme, abys zboží vracel nenošené a v původním stavu, v kterém jsi jej obdržel. Krabice bot, papír, tkaničky, přívěsky a výplně bot jsou součástí zakoupeného zboží a i proto tě prosíme vše odesílat. V případě chybějících komponentu nebo nošeného zboží můžeme odečíst náklady vynaložené na čištění zboží nebo znehodnocení prodejní ceny v důsledku chybějícího komponentu.
Pro zahájení vrácení nebo reklamace klikni na jednu variantu uvedenou níže ⬇️
-> Chci si stáhnout odstoupení od kupní smlouvy
-> Chci si stáhnout reklamační formulář
Vyplněný formulář nám prosím odešli na e-mail: info@sneakysneakers.cz . Následně tě budeme informovat, jak zboží odeslat zpět.